ANTALYA 16.GÜN KARAÖZ'DEN ANTALYA

Sabah 07.00 da uyandım, önce bisikletime baktım lastik havaları inmemiş iyi, çadırımı ve eşyalarımı topladım, bisikletime yükledim, son kararım Mavikent, kumluca üzerinden Antalya'ya ulaşmak istiyorum, önce Mavikent'e kadar solumda masmavi akdeniz, papazın koyu, sağımda orman çam ağaçları ile kaplı dağ, ve Kumluca otogar kavşağına geldim, 575 metre sürecek rampa başcek tünelinde lıyor, rampanın bitişine doğru önce solumda şahin tepesini göreceğim, sonra Adrasan Kavşağını, biraz daha tırmanıp, olimpos kavşağına gelmeden rampa bitecek, ondan sonrası iniş, bölünmüş yol, siyah asfalt güvenlik yolu geniş yolda rampayı sağ salim bitirdim, şimdi olimpos kavşağı, çıralı kavşağı ve Ulupınar yol ayrımı Ulupınar'a yıllarca girmedim, çok eski Antalya Kumluca karayoluydu, dağdan şırıl şırıl kaynak suyu geliyor, bu yolda restorantlar var, rampa çıkışım nedeniyle bisikletin pilini doldurmam gerekiyor, Çınar restorantta kalacağım, sabah kahvaltısı 40.-tl. kavurma 50.- tl. köfte 40.- tl. tercihim sabah kahvaltısı, tabakta bergama ve beyaz peynir, siyah zeytin, çizik yeşil zeytin, reçel tabağı, sahanda yumurta, domates, salatalık, patates kızartması ve 2 kişiye yetecek sıcacık pide geldi, 2 su bardağı çay, pili elektrik fişine taktım 4 saat 45 dakikada doldu, devam etseydim belki Kemer'e ulaşabilirdim, çünkü Beycik çıkışı sonrası Tekirova'ya kadar iniş var, sonra düz, Phaselis'in orada çıkış, sonrası, kemer'e geliyorsun, Ulupınar boştu, restorant ve yol tehnaydı, Ulupınar'da hem karnımı doyurdum, hem bisikletin pilini doldurdum, hemde suyun ve ağaçların serinliğinde bir yarım saatte kestirmişim, artık yolun 2. kısmını kat etmem gerekiyor, ulupınardan ana yola çıktım, Beycik rampası sonrası iniş var, tam inişe başladım, sol ayağımı arkaya doğru attım, bir acı geldi, ya eşek arısı soktu, ayağımda şort altında tayt var, yada bir şey ısırdı, rampadan inmeye devam ediyorum, sol ayağımın arka baldırında keskin bir acı, Tekirova'ya geldim, Phalelis, Çamyuva derken Kemer'e ulaştım, Can Dostum 1977 yılından aynı takımda mücadele ettik, aynı fabrikada çalıştık, aile dostum Hemşom Mustafa Öner'in Kabrini ziyaret ettim, turumu anlattım, ışıklar içinde uyu, mekanın cennet olsun Hemşom, Kemer'den ana yoldan Göynük, Beldibi yolda araçlar kalabalıklaşmaya başladı, 3 tünel geçtim, tünelde ışıklı Levha koyuyorlar, tünelde bisikletli varsa ışığı yanacak, Göcek tüneline girmek yasak, kemer yolundaki tünellerde bisikletli ikaz lavhası, doğru olan bu çalışmayı yapan yetkililere teşekkürler, büyük- küçük çaltıcak, Topçam, sarısu, konyaaltı sahil bisiklet yolu, varyant Cumhuriyet meydanı ve eve geldim, Cemsiz 10 yıl turumdaki en uzun tırmanma günü 1550 metre ile, yine en fazla kalori harcama günün 3.735 kalori ile, gün içi 122.56 km. 8 saat 20 dakika 1.550 metre tırmanmışım, 3.735 kalori harcamışım, 2021 yılı Cemsiz 10 yıl turumuzu 16 gün olarak sağ salim bitirdim, destek olan, yanımızda olan tüm Dostlarıma çok çok teşekkürler, İyiki varsınız. 13 ağustos 2021

Güzergah Başlangıç Yeri:
2021

Yorum Yazabilirsiniz ...

Yasal Uyarı

Bu İnternet Sitesi içeriğinde yer alan tüm eserler (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU'na ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu kapsamında korunmaktadır. Bu hakları ihlal eden kişiler, 5846 sayılı Fikir ve Sanat eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan hukuki ve cezai yaptırımlara tabi olurlar. www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU ilgili yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.