Kırkgöz hedefimiz

Hayat başlar ve biter !
Nasıl başlayıp, nerede sona erdiği değil,
İkisi arasında neler sığdırabildiğin önemlidir. Amin Maalof
Hava güzel bisiklete binmemek için bahanemiz yok, Işıklar'dan başladık, Aspendos Bulvarı-Demokrasi Kavşağı -Gazi Bulvarı -Kepez Belediye önünden geçip, ileride sağdan sütçüler cad. Düden Şelalesi önüne geldim, Cep telefonunda GPS çalıştıramamışım, yapılan km. 0 diyor, yani çalışmamış, tekrar yüklemeleri yaptım, artık çalışıyor, marketten 1,5 litrelik suyumuzu aldık, Varsak sonundaki rampadan kepez üzerine çıkmam lazım düden şelalesinde rakım 90 metre, ilk 10 km. sonunda 300 metreye çıkılıyor. dinlenmeler yaparak yukarı çıktım, Büyükşehir'in katı atık depolama yol ayrımından Kirişçiler'e kadar eski asfalt ve yamalı orman yolu, çay molası verilecek yer Kirişçiler,29.3 km.gelmişim buradan anayola geldim 36 km,oldu, yol fena değil, yinede arkadan gelen trafiği kontrol etmekte yarar var, geldik Altınkale kavşağı, güvenli şeritten Burdur'a doğru pedallıyorum, yol düzgün görünsede yer yer Bisikletliler için sıcak asfalt üzeri çakıl atıldığından sekerekten gidiyoruz, Sağda meyva alınacak tezgahlar var, yol üzerinde nirengi noktaları Uluslararası Antalya Üniversitesi, 1 ve 2 Organize Sanayi Bölgesi, sağda Ekşili Göleti sapağı ve doğal gaz enerji santralını geçtikten sonra, sağda Kovanlık yolu, solda İnsubaşı yol levhaları 50 km oldu. yolun karşısından İnsubaşı levhasını takip ederek Kırkgöz yoluna giriyorum, Buradan Antalya'ya kadar dönüş yolu çok az yamalarını saymazsak harika, zamanında siyah asfalt yapılmış, yolda yoğun trafik yok, bu yolun 1. km.de Kırkgöz'e geldim, güneş dağların arkasında, geç kaldık biraz 2 resim çekip yola devam ediyorum Karain Kavşağına geldim, Karain buradan 6 km. bir başka zaman ziyaret ederiz, Döşemealtı'na geldim arka lambanın ışığı azaldı iyice, pilini değiştirdim şimdi daha canlı oldu, öne de kardeşim Gürcan'ın verdiği ışığı monte ettim, dostumuzun kulaklarını çınlattım, saat 19.00 Kepez başındaki Aşır Aksu Hastahanesinin önündeyim, artık başladığım yere sağ salim varıp günü bitirme zamanı, IŞIKLARA geldim, Bir turum daha bitti.
NOT: Adını Toros dağlarından çıkan 40 adet su kaynağından almıştır. Düden Şelalesinin ana kaynağıdır, Antalya Organize Sanayinin su ihtiyacı buradan temin edilmektedir.
28 Ekim 2015 Cep Telefonu GPS
Yapılan Km. : 83 km.
Süre : 5 saat 15 dakika
Toplam süre : 7 saat
Ortalama Hız : 16.5 Km.
Yükseklik : 296 metre

Yorum Yazabilirsiniz ...

Yasal Uyarı

Bu İnternet Sitesi içeriğinde yer alan tüm eserler (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU'na ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu kapsamında korunmaktadır. Bu hakları ihlal eden kişiler, 5846 sayılı Fikir ve Sanat eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan hukuki ve cezai yaptırımlara tabi olurlar. www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU ilgili yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.