KORKUTELİ 1.GÜN ANTALYA'DAN KORKUTELİ'NE

Pandemi nedeniyle 65 yaş üstü olmam, sokağa çıkma yasağı ve seyahat yasağı olması, 2020 yılında Cemsiz 9 yıl turumuzu İptal etmiştim, bu sene 1 Temmuz itibariyle yasakların kalkması Cemsiz 10 yıl turumuzu yapabileceğim anlamına geliyordu, hazırlık dönemi kısa olsa da formamızı Town Park sağ olsunlar ücretsiz yaptılar, çadır, fren pabucu, fren teli, sırt çantası, bagaj heybe çantası olmak üzere eksiklerimizi tamamladım, ve bu yıl bisikletime pil takarak e-bike ye çevirdim, yani modifiye ettim, artık düz yol ve iniş benim, rampa onun yaş 68 oldu yeniliklere açık olmak lazım derim, hazırlık ve tanıma için şehir içinde e-bike bisikletimle 200 km. yol gittim, bakalım tur sonunda değerlendirmemiz ne olacak, programımı yine gitmediğim yerler olacak şekilde hazırladım, yola çıkma tarihi 29 temmuz 2021 olarak düşündüm, ilk önce Korkuteli sırası ile Tefenni - Salda Gölü - Pamukkale - Serinhisar - Aydın Ortaklar - Selçuk Şirince - Kuşadası - Söke - Milas - Muğla - Akyaka - (Bodrum - Datça - Marmaris - Dalyan - Sarıgerme orman yangını nedeniyle iptal edilmiştir ) Dalaman - Fethiye - Kaş - Demre - Kumluca Karaöz Korsan Koyu - Antalya düşünmüştüm, yola çıkmadan gecesi orman yangınların başlaması devam etmesi bir ara turu iptal edeyim mi acaba dedim, sonra gün gün ilerleyerek yer yer programımızda değişiklikler yapmamıza eden oldu, keşke yangınlar olmasaydı, keşke binlerce canlı ağaçları ve hayvanları kaybetmeseydik, üzüntülüyüm, Dostlarıma bisikletin yeni durumu ve kendimin performansı ne olacak düşüncesiyle gün gün yazacağımı belirttim, 1.gün Antalya'dan Korkuteli'ne sabah bisikletime eşyaları yükledim, eşimle vedalaşıp yola koyuldum, hava sabahtan sıcak, kepez üstüne rahat bir şekilde çıktım, Düzlerçamı, Termosos'u geçtim, rampalar başladı, bayat bademleri kavşağında akaryakıt istasyonu var, zar zor varabildim, yol o kadar sert ki bakımsız otomobiller burada dinleniyorlar, ya fanları açılmamış yada tamirci arıyorlar, burası rakım 650 metre daha tepeye tahtalı beline 320 metre daha var, pil çıkarmıyor, gücü yetmiyor, sonunda tahtalı beli 970 metre rakıma çıktım, iniş ve Söğütçük rampası rahat çıktım, artık iniş Yazır'da sade soda,ayran içtim Korkuteli'ne ulaştım, yol bölünmüş yol, siyah asfalt, güvenlik şeridi oldukça iyi, hava karardı, Korkutelinde geceleri serin, ter yok, bende iş, çalışma olduğunda karnım acıkmaz, yemek aramam, bu günkü hedefe ulaştım, çorbacıda bol tereyağlı tavuk çorba yanında söğüş salata iyi geldi, Korkuteli'nde başta mantar üretimi, sonra meyve vişne, elma, şeftali ağaçları başta olmak üzere ve yayla sebze yetiştiriciliği var, gece konaklama akaryakıt istasyonunda, çalışan Mustafa Bey, faal bir kişi, bahçeli evde oturuyormuş, arıcılığa 1 kovanla başlamış, bugüne geldiğinde 10 kovanı olmuş, arıcılık ve bıldırcın yetiştiriciliği dahil bilgileri oldukça iyi, karpuz kesti, bunu Antalya'da bulamazsın dedi, gerçekten buzlu gibi tadı harika, yarın hedefimiz Tefenni şimdi istirahat zamanı, gün içi 66.45 km. 5 saat 53 dakika, 1.239 metre, 2.872 kalori harcamışım. 29 Temmuz 2021

Güzergah Başlangıç Yeri:
2021

Yorum Yazabilirsiniz ...

Yasal Uyarı

Bu İnternet Sitesi içeriğinde yer alan tüm eserler (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU'na ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu kapsamında korunmaktadır. Bu hakları ihlal eden kişiler, 5846 sayılı Fikir ve Sanat eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan hukuki ve cezai yaptırımlara tabi olurlar. www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU ilgili yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.