Tekirdağ'dayım 2015

Havasını soluduğum, denizine girdiğim, karnımı doyurduğum şirin kasaba Marmara Ereğlisi'nden ayrılmadan sahilde resim çekerken, Çorlu'dan bisikletiyle gelen genç abimizle lafladık, güne özel resimde çektik, günün açılış menüsü çay,sıcak poğaça, artık yola çıkma zamanı, ana yola çıktım 5 km. gittim gitmedim numaralı gözlük boynumda olmadığını fark ettim, geriye döndüm unuttuğum yerde duruyor, kimse almamış harika, konuşmalarda Yeniçiftlik'te plaj ve denizi daha iyi, amca uğra istersen dediler ,19. km.Yeniçiftlik kavşağı sola dönüp sahile geldim, plaj girişi ücretsiz, duş ücretli, burada da kum ince, sahil yosunlu, temizliyorlar ama taşıma su misali yine kıyıya dalga ile geliyor, deniz git git derinleşmiyor, havlumuzu serdik, mayomuz üzerimizde daldık suya, kim bilir bir daha buralarda nasip olacak mı denize girmek, tadını çıkarayım, saatler sayılı yola çıkma zamanı hava güzel, güneş güzel, yol güzel pedallıyorum, birden aklıma geldi mayoyu çantaya koydum mu, baktım yok, plajda kurusun diye sermiştim,28. km.deyim geri dön, dönme, yazı tura sonuç döndüm, serdiğim yerde mayo hemde kurumuştu çantaya koydum , mal canın yongası derler 18 km. fazladan yaptım, Bugün mehter takımı gibi 2 ileri 1 geri, gidiyorum başka bir terslik olmasın yeter,akaryakıt istasyonuna girdim, karşıdan bana doğru selam vererek gelen kişi kendisini tanıttı İbrahim Özkan Çorlu'da yaşadığını Bisiklet sporunu sevdiğini çalışma harici Bisikletiyle tur ve gezi yaptığını, Tişört taki yazı ve Bisikletli olmam dikkatini çektiğini söyledi,başarılar diledi, Sayfasında da benle ilgili güzel yazısını da okudum Kendisine çok teşekkürler, Çorlu'dan bir dostumuz oldu, güzel dakikalar sonunda görüşmek üzere İbrahim çalışmaya ben pedallamaya başladım sağ tarafımdaki tarlada yolcu uçağı var, lokanta yapmak için getirmişler, Tekirdağ'a 10 km kala solda plaj, kamping alanı var, ama karnım aç durmadım, sonunda şehir merkezindeyim, önce meşhur köfte nerede diye sorduğum 1 kişi sahildeki yeri tarif etti, sorduğum 2. kişi yukarı çarşı içinde dedi, 1. tarif turistik yer diye düşündüm, 2, yer esnaf diye düşündüm, çarşı içindekini buldum, gelen tabaktakiler ışık hızıyla bitti, açmışım arkadaşlar, çay içerken hizmet eden kişi özcanların 25 sene önce 2 kardeş ayrılmışlar ayrı işletme açmışlar, sahil daha çok turiste hizmet ettiği söyledi onuda orada ödeyececeğiniz 35 Tl. iken bizde 20 Tl. dedi. Kalite iyiydi,fiyat uygun 1 Porsiyon Tekirdağ Köftesi- Piyaz zeytinyağlı- Manda yoğurdu- su -ekmek evet karnımız doydu, şimdi hava kararmadan çadır kurma yeri bulmakta, Altınova'ya kadar gittim yer bulamadım, tekrar geriye döndüm, Barış ve Özgürlük Parkında çadırımı çimlerin üstüne kurdum, çadır benim 2 kişilik bisikleti tekerlerini söküp komple yanıma çadırın içine sokuyorum, dışarıda çalınma riskini ortadan kaldırıyorum, çeşme var, sabun var tabii ki tişortu yıkadım sabaha kadar kurur artık. yatma zamanı Herkese iyi geceler.
Not: yukarıda anlattığım gibi 41 km lik yolu 67 km. yaparak bitirdim. ama güzeldi.
04 Ağustos 2015 Cep Telefonu GPS
Toplam Km. : 67.6 Km.
süre : 4 saat 28 Dakika
Toplam Süre : 10 saat
Ortalama hız : 15 Km.
yükseklik : 408 metre

Yorum Yazabilirsiniz ...

Yasal Uyarı

Bu İnternet Sitesi içeriğinde yer alan tüm eserler (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU'na ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu kapsamında korunmaktadır. Bu hakları ihlal eden kişiler, 5846 sayılı Fikir ve Sanat eserleri Kanunu ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan hukuki ve cezai yaptırımlara tabi olurlar. www.bisiklethobimiz.com’a ve Coşkun ORTAÇAKIROĞLU ilgili yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.